Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Nero6 | użytkownik

imię i nazwiskoAndrzej adressosnowiec zarejestrowany24.10.2010 @20:54:24 ostatnio na stronie30.11.2013 @21:50:40



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu12766734
digarty141 komentarze1255 posty na forum1

komputer / sprzęt
Canon500D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Lidka1967    11.05.2011 @07:46:31
.A jednak odwazylam sie.Milego dnia zycze.
~Lidka1967    10.05.2011 @16:52:28
Jezeli nie jest to zlosliwosc a sprawi Ci przyjemnosc to juz od dzisiaj mozesz pisac "kwiatuszku"
~Szacharit    09.05.2011 @14:15:15
Dziękuję pięknie
~Lidka1967    08.05.2011 @23:30:00
Dzieki
~ulcia46    04.05.2011 @20:22:48
dzieki
~jeanette888    04.05.2011 @20:19:21
niewybaczalna strata!
nie zatrzymanie się w Bydgoszczy mam na mysli!
~zamglona    04.05.2011 @17:17:19
Andrzeju,
dziękuję za miłe odwiedziny....
Pozdrawiam majowo....
~Monique77    25.04.2011 @17:20:58
Vitam po sąsiedzku i dziękuję bardzo
Widzę sporo znajomych miejsc i podobne ścieżki, pozdrawiam miło
~onuferka    23.04.2011 @20:19:05
Śliczne dzięki Zdrowych pogodnych rodzinnych Świąt ..
~Lidka1967    20.04.2011 @16:26:53
Dziekuje za mile slowo
~onuferka    11.04.2011 @15:45:31
witaj kreciki są śliczne mają piękne ryjki i łapki koparki cudownego popołudnia cieplutko pozdrawiam..
~onuferka    01.04.2011 @23:56:13
Witam Andrzeju lubię takie miejsca gdzie nikt nie zagląda ciche spokojne na uboczu...cudownego wieczorku..
~zamglona    31.03.2011 @15:07:08
Andrzeju,
dziękuję za miłą obecność....
Pozdrawiam.
~mariola872    31.03.2011 @08:37:32
dziekuje bardzo sam masz bardzo dobre zdiecia. to ja powinnam sie uczyc od ciebie , tym bardziej ze totalna ze mnie amatorka pozdrawiam
~onuferka    30.03.2011 @23:27:53
Witam pozdrawiam wieczorowo uśmiech na słoneczny poranek zostawiam..
~onuferka    30.03.2011 @00:05:25
Ślicznie dziękuje ..
~onuferka    29.03.2011 @23:31:24
Witam ..
~Krezus    29.03.2011 @13:55:59
dziękuję
~megdesign    28.03.2011 @13:03:51
no witaj
~cerastes    25.03.2011 @08:40:06
Dziękuję ,Andrzeju , za odwiedziny
_______
Więcej zdjęć na Facebook: http://www.facebook.com/pages/Bonnie-And-Clyde-Creative-Images/376522662432671

Serdecznie zapraszam!
~igorimiolczyk    19.03.2011 @21:41:22
ok
~igorimiolczyk    19.03.2011 @21:36:01
to była fajna impra może za rok się zgramy ?
-neisha    14.03.2011 @17:45:54
Dziękuje
~karampuk81    08.03.2011 @11:36:26
dzięki za odwiedziny i komentarze
_______
http://www.kultura.nysa.pl
zachęcam do oglądania moich reportaży jak również czytania artykułów
Rafał Okrzymowski
~igorimiolczyk    06.03.2011 @08:54:07
dzięki za miłe słowa
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt